Najczęściej zadawane pytania

Nie. Wizytówka niezweryfikowana jest typem wizytówki dodanym np. przez użytkownika, który przykładowo chciał wyrazić swoją opinię na temat firmy, której nie było w serwisie. Użytkownik dodający firmę musiał przejść przez proces dodania takiej firmy, a następnie mógł napisać opinię. Firma posiadająca profil niezweryfikowany nie ponosi żadnych opłat, nie będzie mieć w stosunku do serwisu żadnych zobowiązań.
Nie. Zarówno profil niezweryfikowany jak i profil zweryfikowany przez firmę jest bezpłatny i nie powoduje żadnych zobowiązań finansowych firmy w stosunku do serwisu. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminie.
Nie. Serwis nie pobiera żadnych opłat za utworzenie, weryfikację lub utrzymanie zweryfikowanego profilu firmy. Opłaty pobierane są tylko i wyłącznie w momencie kiedy firma zdecyduje się na rozszerzenie funkcjonalności i zakup profilu Silver lub Premium, lecz najpierw firma musi przejść proces kupna, gdzie wymagana jest akceptacja regulaminu serwisu Weddo.pl.
Profil rozszerzony Silver i Premium to usługi płatne w serwisie (jak sama nazwa wskazuje) polegające na rozszerzeniu funkcjonalności i możliwości swojego konta. Dokładna specyfika każdego z Profili opisana jest w zakładce Pakiety. Aby osoba mogła dokonać kupna musi najpierw posiadać w serwisie darmowy Profil zweryfikowany.
Nie. Cenimy sobie prywatność naszych użytkowników i e-mail rejestracyjny nie jest widoczny w serwisie. W przypadku właścicieli Profilów firmowych kontakt odbywa się poprzez formularz, który potencjalny Klient musi wypełnić zanim prześle wiadomość. E-mail jest widoczny w zakładce "Kontakt" tylko wtedy, gdy właściciel konta doda w sekcji "Dane kontaktowe" ten adres e-mail, lecz pole to nie jest polem wymaganym.
Tak, opinie w serwisie są podjęte moderacji, lecz nie są moderowane przez osobę mającą znajomość prawa. Opinie, które są zatwierdzane muszą być konstruktywne i przydatne dla innych użytkowników serwisu. Nie mogą być złośliwe, ani agresywne. Osoba dodająca opinię oświadcza, że jest to jej punkt widzenia, a nie np. osób trzecich.
Każdy ma prawo zgłosić nadużycie (prawy górny róg opinii), które zostanie przez nas dokładnie przeanalizowane i w przypadku jeżeli uznamy roszczenie za słuszne i opinia będzie niezgodna z standardami - zostanie usunięta z serwisu. Najlepszą jednak opcją, jeżeli firma nie zgadza się z wystawioną opinią, jest odpowiedź na nią. Buduje ona dobry i profesjonalny wizerunek firmy, bo jak wiadomo każdy może mieć swoje zdanie na dany temat.
Założeniem serwisu jest umożliwienie i uproszczenie komunikacji pomiędzy Firmą ślubną, a jej potencjalnym Klientem, dlatego uważamy, że im więcej informacji firma udzieli o swojej działalności, tym Profil jest bardziej wartościowy. Bardziej wartościowy profil powoduje, że Klient odnajduje najbardziej pasujące do swoich preferencji firmy. Profile, które mają podane więcej informacji po prostu zajmują w naszym rankingu wyższe pozycje, nad tymi, które tych informacji nie podają.
Profil firmy może zostać założony przez każdego Użytkownika serwisu zgodnie z przepisami prawa polskiego. Każda z firm ma prawo do usunięcia takiego profilu poprzez zgłoszenie tego na adres e-mail kontakt@weddo.pl.